Vissza a Főoldalra

2012 Szeptember 1.
Katt a beadványhoz Beadvány

Beadvánnyal fordultunk az Európa Parlamenthez.

A járművek környezetterheléséről és zajáról szóló 70/157/EEC direktíva kiváltásáról most indult el a parlamenti vita. Szervezetünk több mint tíz éves tapasztalata mindenképp kötelez arra, hogy hozzászóljunk.

 

 

2007 január 13.
Katt a beadványhoz Beadvány

Beadvánnyal fordultunk az Alkotmánybírósághoz.

Kérem, hogy a Magyar Köztársaság 1993. évi LXIII. törvény utólagos normakontrollját elvégezni szíveskedjenek...

 

 

2006 április 12.
Nagyítás Fekete lyuk nagyítása

Varga Tamás ügyszám: 2237 / 2006. vtomi@freestart.hu

Tárgy: tájékoztatás

Tisztelt Varga Tamás Úr!

Köszönjük Társaságunkhoz érkezett, villamos pályával kapcsolatos levelét. Az Önnek okozott kellemetlenségekért elnézését kérjük.

Cégünk az elmúlt évek során többször foglalkozott az erzsébeti vágányhálózat felújításának, javításának kérdéseivel. Az 1980-as évek elején épült nagypaneles vágány muszaki állapota nagyon leromlott, a kialakult burkolati hibák alapveto oka - mint ahogy azt a bejelento fényképfelvétellel is alátámasztott -, hogy a közúti forgalom a vágányzónán zajlik, ami a panelek betonfelületein eroteljes betonhámlást, kátyúkat eredményez.

Ezeket a hibákat - idojárás függvényében - télen csak hideg anyaggal lehet javítani, amelyek sajnos a nagytömegu tehergépjármuvek elhaladását követoen ismét jelentkeznek, és mélyülnek a kátyúk. Az üzemelteto szakszolgálat a jelzett burkolati hibákat meleg anyaggal 2006. 04. 08-ig megszüntette, azonban tapasztalataink szerint a beton felületén ez is csak idolegesen marad meg. A Török Flóris utcában a mozgó panelok injektálási munkáit beütemeztük, melyet anyagi helyzetünk függvényében elvégeztetünk.

Tisztába vagyunk azzal, hogy a fentiek nem adnak teljes köru megoldást a jelzett problémákra, mivel ez a vágányon zajló gépjármuforgalom miatt ismételten bekövetkezhet. Végleges megoldást az egész pesterzsébeti hurok vágányhálózat - a jelenlegi nagypaneles, tömbsínes felépítményu vágány - átépítése egy korszeru, környezetbarát, rugalmas ágyazású, teknoszigeteléses, akusztikailag méretezett vágányra a környezetvédelmi eloírások betartásával. Ennek a beruházásnak a költsége jelentos, mellyel Társaságunk nem rendelkezik, így önerobol megoldani nem tud.

Cégünk valamennyi jármuvén kívánunk mindig biztonságos, balesetmentes közlekedést.

Budapest, 2006. április 11.

Üdvözlettel: Szüts Katalin ügyfélszolgálat-vezető

Vissza a Hírekhez

 

2006 április 3.
Nagyítás Nagyítás

Tisztelt Csordás Mihály Ügyosztályvezető Úr!

Tisztelt Lászik Attila Osztályvezető Úr!

Tisztelt BKV!

 

Restellem hogy kötegelt levelet küldök Önöknek, de azt hiszem hogy ez most a legjobb megoldás.

A mellékelt képek a Török Flóris utca - Frangepán utca (XX. ker) megállóját mutatják, sajnos a képek magukért beszélnek.

Pesterzsébet Önkormányzata múlt osz óta komoly (választási) építkezésekbe kezdett, azóta a teherforgalom ezt tette a villamospályával.

Pénteken egy bejárás keretében meggyozodtem arról hogy máshol is botrányos állapotok vannak (A T. Flóris 88-as oszlopon kívül a 91-es-92-es oszlopok között mozognak a panelek (T. Flóris - Királyhágó sarok), a 111-es oszlopnál (T. Flóris) is borzalmas, életveszélyes, felmaródott állapotok vannak.).

A mellékelt 120 cm-es vas kapocs egy hete hullott ki a 88-as oszlop elott. Szerencsére a felvágódáskor nem vágott senkit sem fejbe.

Sajnos egy percig sem tudom komolyan venni a XX.-ker politikusait a nagyhurkos villamosközlekedés megtartásával kapcsolatban. A kampós vason úgy begurultam hogy majdnem a rendorségre mentem. Ezt továbbra sem tartom kizártnak mivel simán megvalósul a közveszély okozás, veszélyeztetés buncselekmény kategória.

Természetesen együtt érzünk Önökkel, mint hivatali szakemberekkel, de ezt a károkozást nem tudom és már nem is akarom a kerület (XX.ker) politikusainak naívságával magyarázni.

Eléggé rossz dolog itt térképeket csinálgatni, (www.ak52.fw.hu) civil elképzeléseken agyalni, ha azt látja az ember hogy a háta mögött rombolás zajlik.

Kérem találjanak ki valamit. A 88-as, 111-es oszlopoknál nagyon komoly károsodás van. A képeket elküldöm levélben, de kiteszem a webre is a következo címekre:

Összes kép: http://www.ak52.fw.hu/katyu/katyu.html

Letöltés egyben, zip fájlban: http://www.ak52.fw.hu/katyu/katyu.zip

Külön:

http://www.ak52.fw.hu/katyu/katyu1.html

http://www.ak52.fw.hu/katyu/kamposvas.html

http://www.ak52.fw.hu/katyu/katyu2.html

http://www.ak52.fw.hu/katyu/kamaz.html

http://www.ak52.fw.hu/katyu/sinek2003.html

 

Csordás urat szeretném megkérni, hogy erosítse meg azt, amit 2004 nyarán Benda úr mondott, miszerint 2001 és 2004 között többször is kérte a Fovárosi Közlekedési Ügyosztály a XX. kerületet az akkor érkezo TW villamosok kérésére, amire nem jött megfelelo pozitív válasz Pesterzsébet részérol.

Tiszteletem: Varga Tamás

::::::::::::::::::::

Nem voltam elég figyelmes a címzésekkel, természetesen az alábbi köszönet a most hivatalban levo embereknek is szól.)

(Benda úrnak és kollégájának az Ák52 szervezet nevében szeretném újra megköszönni, hogy 2004-ben idot szakítottak ránk. Remélem nem hiába.)

::::::::::::::::::::

A fotók pikírt megjegyzéseiért elnézésüket kérem. Lászik Attila osztályvezető urat sem volt szándékomban kellemetlen helyzetbe hozni.

Vissza a Hírekhez

 

2004 június 9.
Nagyítás Nagyítás

Sikerült elérni hogy pár 30-as villamost megjavítsanak, a BKV hozzáállása PÉLDÁS.

__________________________________

Tisztelt Varga Tamás Úr! Társaságunkhoz ismételten érkezett levelét köszönjük. Villamos járműveink karbantartását hatósági előírások és az ebben rögzített ciklusrendek szerint végezzük. Az egyes járműtípusokra vonatkozó úgynevezett technológiai utasítás magában foglalja a napi karbantartástól kezdve a felújításig terjedő javításokat. Ágazatunk több évre visszamenőleg pénzügyi nehézségekkel küzd, melynek hatásaként, sajnos járműveink felújítását nem tudjuk az elvárt ütemben és időben elvégezni, így járműparkunk jelentős része igen magas futásteljesítménnyel rendelkezik. A 30-as vonalon is többnyire felújításra soros járművek közlekednek. Természetesen ezek általános műszaki és esztétikai állapota egy felújított járműhöz viszonyítva kedvezőtlenebb. Reményeink szerint a közeljövőben ezeknek a járműveknek felújítása megtörténik. Járműveinken folyamatos karbantartással igyekszünk megelőzni azokat a hibákat, amelyek adott esetben külön zajforrást eredményeznek, továbbá az esetlegesen bekövetkező ilyen jellegű hibákat, a jármű kocsiszínbe érkezését követően, minden esetben a legrövidebb időn belül elhárítjuk. Ennek ellenére - bejelentésével kapcsolatosan - a jelzett pályaszámú kocsikat szakembereink soron kívül átvizsgálták, azt a hibát, amely a zajhatást vélhetően előidézhette, kijavították. A jövőben igyekszünk a 30-as vonalon, a sajnos eléggé elöregedett járműparkunkból a kevesebbet futott, jobb műszaki állapotban lévőket forgalomba adni. Üdvözlettel: Szüts Katalin Ügyfélszolgálat-vezető

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Tisztelt Szuts Katalin!

Tobb napos megfigyelesre alapozva tajekoztatom ont arrol, hogy a 30-as villamos palyan kozlekedo 1304-es szamu villamos a felelos elsosorban a keruleti zaj- rezges ertekek jelentos emelkedeseert. Ezt a villamost koveti, zajkeltesben kisse lemaradva, az 1301-es ICS tipusu tarsa.

Az 1304-es ICS villamoson utazni is kulonosen zajos, kerem csinaljanak valamit ezzel a villamossal. Nem hiszem hogy emberi (vill.vezeto) mulasztas miatt hangos ez a villamos, egyszeruen tonkrement. Egymast koveto muszakokban is kibirhatatlan a hangja.

Egy illetekes arrol tajekoztatott hogy ezek a villamsosok rendszeresen szervizelve vannak, nos, az 1304-es szerelvennyel nagyon komoly baj lehet.

Tajekoztatom tovabba arrol, hogy tegnap a vasalodeszkan hagyott vasalomat leremegtettek a vallalat villamosai, osszetort, es csak a szerencsenek tulajdonithato, hogy nem felhevult allapotban hagytam itthon. Ez az Onok szerencseje is.

Kerem intezkedjenek a kocsik rendbehozasarol, a palya is kriminalis allapotban van, de a jelzett ket villamos megjavitasa jelentosen enyhitene a kialakult helyzeten.

Tiszteletem: Varga Tamas

Vissza a Főoldalra

Utolsó frissítés: August 20, 2012