A 26-os busz vonalának átállítása trolibusz üzemre

 

 

A sziget levegőjének védelmét (pillanatnyi technikai fejlettség szintjén) a 26-os busz trolibusz üzemre történő átállítása szolgálja a legjobban. A trolibusz vonalak kiépítésének sarokpontja mindig a kötöttútvonalas infrastruktúra (munkavezeték) kiépítése. Ebben az esetben ennek kiépítése a meglévő infrastruktúra felhasználásával könnyedén lehetséges. A felsővezeték tartó oszlopok szinte a teljes nyomvonalon rendelkezésre állnak vagy a villamos járatok miatt, vagy közvilágítási oszlopok formájában a szigeten. Az áramellátás biztosítható az 1-es és a 4/6 villamosok vonaláról, így külön áramellátás kiépítése nem szükséges. Ezen túl már csak a járművek beszerzése jelent jelentős költséget. Ide lehetőleg önjáró kéttengelyes típusokat javaslunk.

 

 

Budapest, 2005.02.17

Készítette: Kendi Zsolt (ÁK52 szervező).

 

Ha véleményed van keress meg minket elektronikus levélben!

 

Vissza a főoldalra.